1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe. Czytaj więcej »
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe. Czytaj więcej »
Już po raz XVI organizowany jest ogólnopolski Konkurs „Bezpieczne Gospodarstwo Rolne”. Konkurs składa się z dwóch kategorii. Pierwsza odnosi się do zakładów rolnych. Jej organizatorem jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, druga zaś dotyczy gospodarstw indywidualnych, gdzie organizatorem jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Czytaj więcej »
Po świetnym spotkaniu Real Madryt pokonał w finale Ligi Mistrzów Liverpool 3:1. Ten mecz zakończył jedną z najbardziej pamiętnych edycji, ale Heineken – oficjalny sponsor tych rozgrywek – dalej jest w grze. W aktywacji marki „Poczuj legendarne emocje” codziennie do końca czerwca wygrać można wyjątkowe futbolowe nagrody, w tym wyjazd na mecz Superpucharu Europy. Czytaj więcej »
Z okazji jubileuszu 50-lecia Piwniczanki 14 maja wystartowała Loteria nasycona nagrodami. Akcja ma na celu promocję naturalnej wody mineralnej marki Piwniczanka. Czytaj więcej »
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł. Czytaj więcej »
9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Czytaj więcej »
Rusza kolejny konkurs „Mleko na majówce” - organizowany w ramach projektu „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka i prowadzony przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Wszystkie szkoły, które przystąpiły do programu lub zadeklarowały kontynuację udziału w programie w 2018 r., mogą... Czytaj więcej »
Trzeci rok z rzędu Desperados organizuje loterię promocyjną. Jednak tegoroczna aktywacja „Imprezowa Wena + 1000 PLN-A” nie jest zwykłą loterią, do jakiej większość marek piwnych przyzwyczaiła już swoich konsumentów. Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu najnowszych technologii, Desperados stworzył innowacyjny mechanizm loterii, jakiej jeszcze na polskim rynku nie było. Czytaj więcej »
W najbliższych miesiącach czekają nas niezwykłe emocje, związane z najważniejszym piłkarskim wydarzeniem, w którym wystąpi drużyna narodowa. Warka, wraz z kibicami, będzie dopingować naszą drużynę. W trwającej od kwietnia loterii „Warka biało-czerwoni” rozda kibicom aż 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln piw. Promocja potrwa do 31 lipca. Czytaj więcej »
Wielkanoc to czas niezwykły. Czas, który spędzamy z naszymi bliskimi, ciesząc się z nadchodzącej wiosny. Niech te wyjątkowe, świąteczne przygotowania, będą okazją do radości przy wspólnym gotowaniu. Jakie potrawy pojawią się u Was? Pokażcie, co uwielbiacie i wygrajcie super nagrody! Czytaj więcej »
W tym roku nie trzeba czekać do Wielkanocy, by cieszyć się świątecznymi upominkami. W trwającej w marcu loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” Jan Niezbędny rozda aż 145 nagród o łącznej wartości 72 500 zł. Czytaj więcej »
Właśnie startuje Wielka Loteria konsumencka Hochland „Odkryj bogactwo natury”. Do wygrania są tysiące atrakcyjnych nagród pieniężnych, a przede wszystkim nagroda główna w wysokości 500 000 zł! Dodatkowo codziennie nagrody pieniężne w wysokości 20 zł, 50 zł i 100 zł. Oprócz atrakcyjnych nagród konsumenci będą mieli szansę lepiej poznać naturalne składniki, które... Czytaj więcej »
Już w najbliższą sobotę, 10 marca na Podkarpaciu zapanuje prawdziwie włoski klimat. W Trzebownisku koło Rzeszowa rusza wielki konkurs Arte Culinaria Italiana. Amatorzy kuchni włoskiej będą mieli niepowtarzalną okazję, by na żywo podziwiać popisy najlepszych polskich kucharzy oraz umiejętności kulinarne gwiazd telewizji. Wstęp wolny – wszystkich serdecznie zapraszamy. Czytaj więcej »
"Być kobietą, być kobietą" to najnowszy konkurs tyskiego producenta serków topionych, w którym można wygrać zabawne, kobiece zegary ścienne. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy na fanpage Sertop na portalu społecznościowym Facebook napisać do 8 marca br, dlaczego cudownie jest być kobietą. Pięć, najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostanie nagrodzonych wspomnianymi... Czytaj więcej »
Ruszył nowy konkurs Red Bulla – Startuj z Red Bullem – w którym uczestnicy powalczą o wyjazd na Grand Prix F1 w Austrii. Za organizację konkursu odpowiada krakowska agencja Eskadra. Czytaj więcej »
1 marca br. rusza konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury została uznana projektantka mody - Lidia Kalita. Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian. Czytaj więcej »
Na początku marca startuje nowa loteria marki Hochland. W akcji „Odkryj bogactwo natury” codziennie do wygrania będą nagrody pieniężne, a nagroda główna w wysokości aż 500 000 złotych zostanie wylosowana spośród wszystkich osób, którzy zarejestrują kod z opakowania w loterii. Loteria ma charakter prosprzedażowy oraz wizerunkowy. Wydarzenie potrwa od 8 marca do 16 maja br. Czytaj więcej »
Dla miłośników kuchni włoskiej szykuje się prawdziwa gratka. 10 marca w Trzebownisku koło Rzeszowa odbędzie się konkurs włoskiej sztuki kulinarnej Arte Culinaria Italiana. Czytaj więcej »
Już po raz drugi wręczyliśmy nagrodę w Konkursie „Zrób Fotkę – Wygraj Samsung Smart TV”. Tym razem odwiedziliśmy sklep pani Marty znajdujący się na trasie między Warszawą a Lublinem, w miejscowości Celestynów. Zwycięska fotografia przedstawia Naturalnie kuszącą ofertę HELIO oraz panią Martę trzymającą upieczony makowiec na tle półki z produktami HELIO – Masą... Czytaj więcej »
Tyski producent masła klarowanego organizuje konkurs dla zakochanych! Każdy, kto do 11 lutego br. podzieli się w komentarzu na fanpage #MasłoKlarowaneSertop swoim pomysłem na Idealną Walentynkę, ma szansę wygrać jedną 30 szt. pysznych, belgijskich czekolad mlecznych Czekoladowy Amor Express, harmonijnie łączących smak kakao, mleka i słodyczy o wyrazistej karmelowo-śmietankowej... Czytaj więcej »
1 lutego rusza wyjątkowa edycja jednej z największych na rynku loterii kapslowych. Marka Harnaś już po raz 12 startuje z akcją, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Rekordowa kumulacja”. Tym razem Harnaś zapewnia największą w historii pulę nagród. Czytaj więcej »
Marka Monster Munch wypatruje wiosny już od stycznia zapraszając konsumentów do wzięcia udziału w konkursie z prawdziwie wiosennymi nagrodami. Do wygrania są hulajnogi, kosze piknikowe i nagrody pieniężne. Konkurs trwa do 20 marca. Czytaj więcej »
Na początku lipca 2017 roku marka Stumbras, we współpracy z Agencją Reklamową KORE, zorganizowała konkurs 1000 KM PODRÓŻY LUB 1000 NAGRÓD, w której do wygrania było między innymi sfinansowanie podróży marzeń. Czytaj więcej »
Zakończyła się kolejna edycja ogólnopolskiej loterii Almette pod hasłem „Dom z Natury po raz wtóry”! Główną nagrodę, czyli nowy, w pełni wyposażony drewniany dom całoroczny usytuowany w sercu Tatr, wygrała pani Zofia z Krakowa. Uroczyste i pełne wzruszeń przekazanie kluczy w ręce zwyciężczyni miało miejsce 19. grudnia w domu Almette. Czytaj więcej »
„Dziękuję”… Czy często to mówimy? Jak często słyszymy? Czasami to słowo nam umyka, a czasami nawet nie przychodzi nam na myśl, że warto komuś podziękować. W akcji „Śniadanie – Podziękowanie” marka Łowicz zwraca uwagę na to, jak wiele ten prosty gest znaczy dla osób wokół nas, które pracują dla dobra innych. Wyjątkowa akcja połączona jest z konkursem, w... Czytaj więcej »
Włoska marka Rio Mare wraz z ambasadorką firmy Anią Starmach ma przyjemność zaprosić na finał konkursu dla szkół podstawowych „Zdrów jak ryba". Organizowany przez Rio Mare konkurs na na celu propagowanie wśród dzieci zdrowych nawyków żywieniowych oraz szerzenie wiedzy o podstawach prawidłowej, zbilansowanej diety. Czytaj więcej »
Konkurs skierowany jest do właścicieli sklepów spożywczych (ogólnospożywczych, spożywczo-chemicznych, spożywczo-kosmetycznych, mięsnych, monopolowych oraz drogerii). Czytaj więcej »
Co zrobisz, żeby zachęcić Mikołaja do wspólnego jedzenia? Wiemy, że uwielbia ketchup Kotlin – wykorzystaj to! Czytaj więcej »
„Pokaż Koralowi o czym marzysz, a Koral przekaże Mikołajowi” – w taki sposób producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zachęca do udziału w mikołajowym konkursie. Czytaj więcej »
Warsztaty kulinarne dla dwóch osób pod okiem legendarnego mistrza Kurta Schellera to główne nagrody, które co tydzień można wygrać z serem Bursztyn. Spomlek producent serów premium – długodojrzewających, ręcznie pielęgnowanych - świętuje 15-lecie powstania Bursztyna – absolutnej arystokracji wśród serów marki Skarby Serowara. Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów...
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl...
Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy...
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku...
Czy znacie już suszone owoce HELIO?...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br...